Ladies, it's time to party!

Fyllde hela 21 år i torsdags och min födelsedag
firades på jobb... befann mig nämligen där från
10.00-20.30, yay! Hade det dessutom väldigt st-
ressigt eftersom eruropachefen med följetåg sk-
ulle komma på inspektion av butiken. Men men
bjöd iaf på kladdkaka och den var riktigt god så
jag ska väl inte klaga.
Något jag inte klagade på var när jag kom hem
på kvällen och läste mina lönespec. Ni minns
säkert att jag jobbade tre jobb hela december
men det var verkligen värt allt slit när jag såg hur
mycket jag fick ut! YAY YAY och åter YAY! Har nu
pengar till ett körkort (mycket pengar eftersom jag
har en känsla av att jag kmr köra riktigt dåligt) och
ändå massor att leva för den här månaden. Mi li-
key!

Jobbade igår med, det var nog ännu mer stressigt.
Hade hela ovanvåningen själv eftersom Anna och
Tina behövdes i kassan. Iom vi har rea och ca 20
provrum så var det mycket att göra. Jag var helt slut
när jag kom hem... men då var det dags att städa
hemma. Blev piggare under tiden och kom inte i sä-
ng förrän klockan två. Dock var det inte ultimat att
dammsuga så sent på kvällen så det ska jag göra
strax. Sen blir det att ägna närmre två timmar åt att
locka håret och sen borde jag kanske leta fram ngt
att ha på mig ikväll?
Just det ja, ikväll är det ju dags för festligheter. Maten
och drickan är inhandlad och sen är det utgång som
gäller! Dessutom kommer Nicki hem ikväll så jag
hoppas verkligen att hon orkar möta upp =) Dock ko-
mmer jag sakna Chrillan, Kicki, Sandy, Shils, Emma
och Erika som inte kan komma... fast vi får hitta på ngt
skoj en annan dag, deal? =)

Nej nu blev jag stressad av att tänka på allt som jag
har kvar att göra. Teddå!

//Christel

Kommentarer
Postat av: Malin

Se nu till & städa för jag vill inte se ett ända dammkorn när jag anländer ;) Hahahah!

Postat av: Kimpa

Great party chrissy!! ;D

2008-01-28 @ 20:15:52
URL: http://pumpelumpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback