Bodypump & träningsvärk

Måste ge en eloge till mig och Maria som var på
det värsta/bästa bodypump-passet i mitt liv.
Har inte haft sådan här träningsvärk sen fyspassen
på basketen, dvs att vi kämpade som djur =)
Tummen ner till utdragen gymträning och tummen
upp till bodypump och skivstångspass. Det kallar
jag träning! (det gör ont att skriva, säger väl allt?
haha)

Aj aj aj.

Dags igen på torsdag men innan dess ska jag ha
hunnit med ett core-pass och en alt. två morgnar
på simhallen.
Är förresten helt underbart att ha simbassängen för
mig själv, hoppas hoppas hoppas att det blir så även
denna vecka. Skönt att slippa anpassa sig efter andra
och att lägga energi på annat än sig själv.

Kim, när du läser det här: bara så du vet ska jag tvinga
med dig ut på en walk imorrnkväll! =)

//Christel

Kommentarer
Postat av: Kimpa

haha ska vi slå vad! Jag har så sjuuuukt mycket planerat för denna veckan!! Hej jag heter kim o jag är sönderstressad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback