Farfar & solsken.

Underbart väder. Vinterkallt, klar luft och solsken.
Finns inte mycket mer att begära... förutom vår! =)
Har spenderat eftermiddagen ihop med farfar. Åkte
ut till Center Syd för att farfar skulle fotograferas, men
då det tydligen inte går att förstora passfoton fick pl-
anerna ändras och ikväll ska jag ta med min kamera
till farfar och själv fotografera honom.

Pratade nyss med Maria som varit och gjort halkan
idag. Hade tydligen varit tråkigt men var iaf skönt att
ha det gjort. Ska ut och gå en sväng innan min sim-
ning och hennes vibb, så då får vi skvallra lite till =)

Är även ledig imorgon och då blir det core-träning
med Chrillan i stan och om det fina vädret håller i sig
så kanske en tur ner till Bo01 för lite varm choklad.
Blev förresten rejält överraskad när hon dök upp på jo-
bb igår =) Glatt överraskad får jag kanske tillägga!
Värderar vår vänskap högt och det finns inget med he-
nne som jag inte tycker om =)
Är skönt att känna så för personer, finns så många
som inte bryr sig om att göra andra människor glada,
utan ofta eller alltid sätter sig själv framför andra. Inte
en egenskap jag uppskattar, eftersom jag själv tycker
att det är en underbar kick att veta att något man sagt
eller gjort har fått någon annan att bli glad.
Imorgonkväll ska mina och Marias ömma muskler ge
sig på ännu ett bodypump-pass... kan erkänna att mi-
na triceps fortfarande värker... YAY!

//Christel


image832
Förfest 2003: Christel 1 & Christel 2

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

härligt :) fin bild

Postat av: maria

hahahah ser verkligen inte fram emot den härliga trä´ningsvärken vi hade i söndag usch ahhaha men vi blir heta:)

2008-03-05 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback