Kattspya & morgonwalk.

Vaknade av att Lillan gick omkring och kurrade
och tyckte jag skulle sriga upp. Det tyckte inte
jag...
Upptäcker efter en stund att klockan inte ringt
fastän den borde ha gjort det och fick bråttom
upp ur sängen. Satte dock foten i en liten katt-
spya och svor på vägen till badrummet. Kom
sedan tillbaka in i rummet och trampar i ännu
en... inte direkt tjusningen med katter.

Num kom jag förresten ihåg vad jag drömde
precis innan jag vaknade, men drömmen är
alldeles för sick för att återberätta! Innehöll en
hel del vänner bl.a. Chrillan, Lotta & Sanna.
Dock inte dessa som utförde sjuka saker, utan
dem var bara med mig och bevittnade det i drö-
mmen haha.

Kom nyss hem från morgonwalken med Malin.
Lite regn och blåst har väl aldrig skadad? Möh!
Dags för frukost nu och sedan en stund i badk-
aret. Börjar jobba tolv idag så har tid till lite saker
innan jobb idag.

//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback