Klänningar & bröllop.

En på jobb ska gifta sig och jag är minst sagt
lika engagerad i det som hon är! =)
Skriver ner alla bra hemsidor med klänningar
och tiaror, tipsar om fotografer, hårstylister och
makeupartister. Satt till och med i någon timme
på tradera innan och spanade in klänningar.
Typsikt nog har min drömklänning hamnat på
tradera nu, så jag blir inte lika ensam att ha den
på ett eventuellt framtida bröllop - men men haha.

Som de flesta som läser min blogg vet, så är jag
väldigt förtjust i klänningar och hade tidigare en
dröm att bli just brud/balklänningsdesigner. Har
väl inte riktigt kvar den ambitionen, men jakten på
den perfekta klänningen finns kvar och på vägen
kommer x antal andra att hamna i min garderob.

Nej men ärligt talat är jag väldigt glad för hennes
skull. Hon och hennes soon to be husband har
varit tillsammans sedan de var 16 år och är nu lite
över trettio med två små barn. När vi frågade henne
om hon fortfarande var lika kär så svarade hon att
hon var, om möjligt, ännu mer kär nu än tidigare.
Mitt hjärta smälte =)

//Christel

image840

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Lovely! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback