Mingelbilder & skratt-attack.

Fyra goda anledningar till att undvika mingelkameran
vid utgång:


1)
image842

2)
image843

3)
image844

4)
image845

Vet inte hur det gick till eftersom jag ALLTID undviker kameran
vid utgång. Dock är Kim bra på att övertalas, det är det enda jag
har att säga till mitt försvar. Annars är det "HAHAHAHAHAHAHA"
som bäst beskriver mina tankar angående bildresultatet =)





Sen måste jag ju lägga upp lite bilder från min egen "mingelkamera",
både från förfesten i GB:s poolrum till utgången på Slagt. Lyckades
samla tre av mina bästa tjejkompisar och hade en spontan rolig ute-
kväll trots att Chrillan snubblade på målsnöret och begav sig hem till
John istället =) Träffade på en massa Lommakillar inne på Slagt vilk-
et inte var fyskam! Long time no see! Missade Sälabebben bland allt
folk, men såg bildbevis bland mingelbilderna på att hon varit där =)

//Christel

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker inte mingelbilderna är såååå hemska christel =)
Btw, vart har du tagit vägen? Är du sjuk? Hör av dig om du ska till simhallen snart för jag behöver fusksola lite :P
Puss

Postat av: Kimpa

hahah Sexy shit! ;D

2008-03-22 @ 23:08:03
URL: http://pumpelumpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback