A bad day.

Har en riktigt dålig dag idag.
Önskar just nu att jag var fem år gammal
och bara kunde störtböla tills allt löste sig.

Saknar farmor väldigt mycket och det finns
inget jag kan göra åt det. Trodde verkligen
jag skulle börja gråta floder på jobb idag,
är så glad att jag hade ett par timmar att
ta ut och att min chef lät mig ta ut två av
dem trots kort varsel.
Det löser iofs inte så mycket, mer att jag
åtminstonde slipper skrämma kunderna
genom att ställa till en snyftscen i butiken.

Har myror i kroppen nu, men vill helst av
allt bara sova och hoppas att morgon-
dagen är lite lättare att uthärda.
Önskar att Maria eller Anna var hemma nu.
Kunde fått mig att le och tänka glada tankar...
Meeeh som Snövit skulle ha sagt!

//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback