Asos-paket på villovägar.

Nedan skådas vad jag väntat på sedan den 28 mars då mitt
paket från Asos hamnade på villovägar. Sisådär 5 veckor och
x-antal mail senare så dök en avi upp där det stod att paketet
fanns att hämta på Posten företagscenter. Ingen vet varför men
nu är jag iaf glad igen, ni ser nog varför!
En klänning, en bikini och två skärp fanns i till mig. Sen fanns
det två klänningar till i paketet, en till Sälen och en till Inga =)

image911image912
image913image914

Var trots klyddet med förra paketet tvungen att beställa
även denna kjol... hoppas den kommer rätt direkt.
Blev även en klänning som jag funderat på ett tag och
inte kunde låta bli att köpa nu när det bara fanns en
kvar av den! Jaaa, jag vet, jag har för många klänningar
enligt er, men jag behöver ju den haha.

image915image916

Såg till min förtret att mitt "shoppingfynd" från Sthlm nu fanns
på Asos, dock 200kr billigare... Blö haha.

image908image909

Efter detta ytliga inlägg ska jag tillägga att jag igår satt ner
och gjorde en ekonomisk plan som känns riktigt stabil.
Inget kommer stoppa mig, mitt sparkonto kommer inne-
hålla den summa jag vill vid årets slut =) Sen är det bara
att resa jorden runt om jag så skulle vilja! Yay.
Känslan av att ha sparade pengar är oslagbar, vet inte
varför jag inte ägnat mig åt det tidigare hehe. Känns bra
att ha pengar med god marginal till körkortet också, ska
bara hitta tiden och motivationen (läs modet) till att bli
klar med att börja köra på körskola också. Men men,
ska lyckas ta mig ut på lördag med mamma iaf... tur
jag går ut med varningen i tid tror jag. Det här med bil-
körning känns inte riktigt som min grej...

"I don't wanna miss you tonight..."
Försvinn ur mitt hjärta nu. Snälla.
Jag orkar inte med det mer nu.
Vill inte drömma mardrömmar.
Vill inte drömma dagdrömmar.
Vill bara slippa minnas allt som
gör att jag inser att jag är utan
dig nu. Framför allt vill jag slippa
minnas att allt är mitt fel. Att jag
inte kommer undan nånsin...
Jag orkar inte mer nu! Snälla.

//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback