Långledigt, yay!

Uppe med tuppen idag, men det är det verkligen värt!
Slutar redan klockan fyra idag och åker direkt till Malmö
efter jobb för att se Indiana Jones ihop med Christel,
Amanda och killarna =) Helt perfekt fredagkväll!
Ska försöka få tag i Maria också och kanske komma
och se hennes boning, vågar dock inte ringa såhär
dags hehe.

Pratade med Jonna igår, var verkligen längesen!
Vet inte varför det blivit så sällan, men det var så
himla roligt att höras. Saknat henne mycket!

Nu har jag mina tre lediga dagar på raken och är
alltså plötsligt tillgänglig för umgänge, så ni vet =)
Blir kalas för Kicki imorgonkväll och frisören på
måndag annars är jag öppen för förslag! Call me
haha. Nej men ska seriöst hinna träffa alla!

Nej, dags att sluta mysa i morgonrocken och dags
att klä på mig!

//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback