Lomma Strandpromenad & Mors Dag

Min andra lediga dag inleddes med en powerwalk ihop med
Mal som hade ett och annat spännande att berätta =) Dess-
utom var det riktigt riktigt varmt ute! SOMMAR!

Lite senare, efter en mellanlandning i mataffären och införsk-
affning av en vetelängd,hamnade jag hos farfar där han och
hans bror satt och pratade minnen. Eftersom det var Mors Dag
så hade han varit på kyrkogården och fick snällt följa med dit
en gång till eftersom farfar och jag skulle dit. Dock var jag först
beordrad att plocka samt binda stora buketter med liljekonvaljer,
fyra stycken för att vara exakt =)
Minneslunden som ligger precis intill Höje Å var fylld av blommor,
där är alltid vackert men det är något särskilt med högtiderna som
infaller under våren. Älskar blommorna!

image944
image947


Gav sedan mamma en order om att vara klar till klockan sex för
attdå bli hämtad på parkeringen. Såklart var min bror sen och
klockan blev nog tjugo över när vi väl kunde hämta upp mamma.
Blev en tur ner till Lomma Strandpromenad och sen var det dags
att kränga Tacos samt att se roliga Parlamentet-klipp på youtube.

En helt okej söndag alltså!

//Christel

image938 image933
image934
image935
image936
image942
image940

Kommentarer
Postat av: maria

du e så himla vacker gumman.... saknar dig såå

2008-05-26 @ 15:19:32
Postat av: Thomas

Mästerkocken igång på näst sista bilden ser jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback