Mirror Mirror on the wall...

Tog i förra veckan tag i mitt projekt som innebar en
förvandling av min svarta ram från IKEA, till en speg-
el i guld. Mina svart ljusstakar fick samtidigt ställa
upp på en make-over.
Spraymålade dem guldiga inne i garaget hemma
hos farfar och jag måste ge ett stort tack till geniet
som uppfann sprayfärg! Det går ju hur fort som
helst och blir jämn färg till skillnad från om jag sk-
ulle gjort det med färg och pensel.
Ramen lämnades sedan in hos glasmästaren
som ordnade så att den blev förvandlad till en sp-
egel för 150 riksdaler.
Ska bara ha tid och ork till att hitta den perfekta pl-
atsen för var spegeln ska hänga nu...


FÖRE:
image951


EFTER:

image950
Jaaa, Chippen är en nyfiken bebis-katt...


Kommentarer
Postat av: Kimpa

DUDE I LOVE!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback