"Vinci Lella Baya", Tunisiiiieeeen!

Resan är bokad! Yaaaay!

07.00 onsdagen den 13 augusti kommer två trötta tjejer från
Lomma (förhoppningsvis ihop med ngn till) att sitta på ett
plan på Kastrup i väntan på att få lyfta och flyga till Tunisien
där Maria kommer ta hand om oss =)

I åtta dagar ska vi gå på spa, sola, bada, besöka Malta
& Sahara, ja helt enkelt njuta av semestern. Jag komm-
er säkerligen vara svår att få bort från vårt underbara 4+
stjärniga hotell, men jag ska inte vara besvärlig Kim =)
Aaah jag längtar såsåså mycket! Vill ha augusti nu!

//Christel

image919
image920
image921
image922

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser gaaaaaaaanska najs ut måste jag säga ;)

Postat av: maria

guuuuud vad skoj det ska bli att ni kommer.... haha o skoj ska vi ha... saknar dig som fasen gumman... läste precis lite inlägg på bloggen... o du vet om att du kan ringa mig när som... finns alltid för dig... saknar o älskar dig massor sköt om dig så ses vi ju i augusti:) puss

2008-05-16 @ 08:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback