Yesterday.

Igår var en bra dag i vänskapens tecken!
(typsikt något som skulle kunna läsas i
ett horoskop... möh)

Nej men igår ringde jag två long-distance-
phonecalls, först till Anna i Australien på
morgonen och sedan till Maria A i Tunisi-
en på kvällen.
Blir så glad av att höra deras röster och
det känns helt overkligt att Anna kommer
vara hemma from måndag. Hjälp vad tid-
en bara rinner iväg!
Maria har redan varit borta i  ca 6 veckor
och det är inte mer än 10 veckor tills jag
och Kim kommer vara nere hos henne.
Behöver inte ens säga att jag längtar,
tror det är ganska uppenbart =)

På kvällen kom Kim ut till Center Syd för
att leta bikinis och jag fick snällt serva
henne i nästan en timme... Skoj att vara
kvar på jobb när man redan slutat... haha.
Nej men det var riktigt svårt att inte bara
gå och plocka och städa under tiden. Kim
sa till mig x antal gånger att jag faktiskt
hade slutat för dagen...
När Ida slutat åkte vi in till Lund för att mö-
ta upp Sara och hennes tjejkompis som
hade riktigt fräscha väskor till sina lagbö-
cker (hrrrm nöööördväskor haha). Sedan
blev det middag på Fellini, vilket var kyligt
eftersom alla envisades med att sitta ute,
men väldigt vädligt trevligt! Satte inte nyck-
eln i dörren förrän klockan 23 och har sov-
it som ett barn fram tills för en stund sedan.

Nu är det dags för en stund i badkaret ihop
med "Atonement" ("Försoning"), och sen är
det dags för en 11-20 dag på jobb!

//Christel

Kommentarer
Postat av: mingla

Var med och tävla om ett NicoleRichie-armband som är sponsrat av BettiesGalleria i Kalifornien.

Postat av: karro

vad ska du göra idag? :D
kram

2008-05-28 @ 09:24:14
Postat av: Kimpa

Sexy time!! fan, jag vill också bada badkar duuude.. =(

2008-05-28 @ 22:39:46
URL: http://pumpelumpan.blogg.se
Postat av: Alexandra

vilken söt sida du hade...fixat desginen själv?

2008-05-28 @ 23:55:03
URL: http://huumlaan.blogg.se
Postat av: HELENAAS

den är jättebra

2008-05-29 @ 11:46:48
URL: http://helenaas.se
Postat av: LOVISA

ha en fin dag :)

2008-05-29 @ 12:43:57
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback