Tapetletandet har gett resultat!

Efter att ha frågat Anna många gånger angående
var hennes familj inhandlat tapeten de har i
hallen på ovanvåningen, så fick jag lite tips av
hennes pappa i förrgår =)

Det visade sig vara just den tapeten jag tidigare
tittat på fast då i vitt. Bilden gör den inte alls rätt-
visa, den är mer champagnefärgad och guldig
på riktigt.



Den kommer hamna på ena väggen i min tam-
bur och kommer göra sig så bra tillsammans
med mina vita möbler, samt med denna vackra
kristallampa som har anlänt idag! =)



Tamburen kommer bli underbar, nu vill jag bara
ha allt klart haha.
Inflytt på måndag, nu börjar jag längta! Så har ni
tid över är det uppskattat med lite extra bärhjälp ;)

//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback